Sök i annonser fungerar inte

Shaggy

Trådstartare
Jag har försökt söka upp en annons jag tror finns här men lyckas inte eftersom alla annonser kommer med.
När jag la in att jag ville söka annonser i Värmland så var svar 1 från Västragötaland nummer två från Skåne osv. Vid försök att söka på en ponnykategori var den första annons som kom upp en friser på 170+.
 
Sv: Sök i annonser fungerar inte

fortsätter lite inom trådämnet

När jag söker på "back on track" så kommer det inte några annonser alls, fastän det finns annonser innehållandes ordet "back on track"

Ska det vara så, eller måste jag söka på ett annat sätt??
 
Sv: Sök i annonser fungerar inte

När jag söker på "back on track" exact phrase så får jag upp sjukt många träffar - varenda liten ponny som omskrivs som hon kommer till exempel med. Nåt vajsing är det.
 
Sv: Sök i annonser fungerar inte

Jag har samma problem som dig, så jag är inte rätt person att svara;)

åhh , jag som trodde moderatorerna var allmäktiga :o




.. Nej skönt att det inte bara är jag som har problem, trodde ett tag att jag var särskilt korkad, eller att datorn var det iallfall!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 808
Senast: ako
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 323
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 226
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp