Bukefalos 28 år!

Söka ägare

jag söker en uppfödare av quarter, paint hästar. En som ville köpa mi häst men jag kommer inte in på min mail så jag tänkte att det kanske finns någon stanna man kan söka efter uppfödare
 
Det var en som var intresserad, ville köpa mitt sto, men jag kommer inte in på min mail. Vi han inte höras på telefon. Det jag vet är att hon heter Jessica Andersson
 
@ogandozampana och hon är uppfödare eller? Hade jag varit du hade jag nog lagt ut en ny annons på samma ställe där den Jessica först kontaktade dig ifrån, och sökt Jessica istället.
 
Tänkte om det fanns någonstans man kunde se uppfödare , för till halvblod har vi ju blup, smidigt och bara söka på ägare, uppfödare , hästar mm
 
@ogandozampana då är det ju bara hoppas att hon ser det och svarar eller att någon annan vet vem det är du menar.


Tillägg:
Jag förstår inte riktigt vad det är du vill åt. Hitta en person, den Jessica som ville köpa din häst, eller uppfödaren av din häst eller någon annan?
 
Och du vet inte vad hennes uppfödarnamn är eller vad hon brukar döpa fölen till, vars bor hon etc?
 
Tror hon bor uppåt då hon hade 82 mil till mig.
Har googlat och kollat Facebook. Men eftersom hon heter Jessica Andersson som är rätt vanligt och jag inte vet vilken stad hon kommer ifrån så känns det som att leta efter en nål i en höstack. Tänkte om någon visste på western fronten nått om någon Jessica Andersson eller om man kunde söka uppfödare på nått sett, Har man fött upp 16 hästar då borde det finnas någon information.
Aja jag tänker som så att det inte var meningen att hon skulle köpa min häst :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är åter i arbetslöshetsträsket och ska söka jobb. Samtidigt är jag sjukskriven 50%. Det är svårt att hitta jobb ö.h.t. att söka...
Svar
6
· Visningar
810
Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: nexxa
·
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
571
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 263
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp