Bukefalos 28 år!

Söka viss användares inlägg i tråd

Niyama

Trådstartare
När jag klickar på siffran som anger hur många inlägg som finns i en tråd får jag upp rutan med en lista på vilka som skrivit och hur många inlägg alla skrivit. Förut kunde man ju då klicka vidare och få upp alla inlägg en viss användare skrivit men de senaste tiden har inte det fungerat. Antingen får jag upp "inga träffar" eller att jag måste vänta 15 sekunder mellan mina sökningar (trots att det var jättelängesen jag sökte nåt).

Funkar det för er andra?
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Funkar för mig, men då du klickar på "antalet inlägg" så verkar det räknas som en sökning. Du måste alltså vänta 15 sek innan du kan klicka på en viss persons inlägg.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Ja, alltså jag har klickat upp rutan och sen väntat typ 10 min innan jag fortsatt. Skumt :confused: Det där vänta 15 s kommer inte alltid upp utan ibland kommer "inga träffar".
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Puttar upp tråden då detta fortfarande är ett problem för mig. Väldigt irriterande då jag brukade använda denna funktion ofta innan det blev såhär. Hjälp please!
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

För mig fungerade det också utan problem när jag precis provade.
Ska ärligt säga att det nog är första gången jag provar att göra just denna sak.

Hos er som det inte fungerar för, får ni upp pop-up-rutan?
Om ni provar att klicka på användarnamnet och visa alla användarens inlägg i profilen, fungerar det? Jag vet att det inte är samma sak, riktigt, men vore bra att veta om även detta inte fungerar.

Vilken webbläsare och operativsystem använder ni?
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

För mig funkar det om jag först klickar på inläggsantalet, sedan väntar i 15 sek och sen klickar på användarnamnet. Lite bökigt:crazy:

Jag har XP och chrome.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Jag får upp pop-up rutan men när jag trycket på personens antal inlägg så kommer jag till en ny sida där det står typ "tyvärr är det så att du måste vänta 15 sekunder mellan sökningarna." Detta trots att jag inte gjort en sökning över huvud taget. Det har funkat hela tiden fram till nu.

Har provat både på telefonen (iPhone med Safari) och min dator som har Windows 7 och chrome.

Går jag in på användarens profil så är det inga problem.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Jag har testat lite igen nu.
Kan det vara så att när det inte fungerar så är du inte inloggad?
Jag provade i chrome och när jag var oinloggad fick jag "du måste vänta 15 sekunder", loggade jag in fungerade det som det skulle.
Tanken är nog egentligen att länken inte skall synas när man inte är inloggad eftersom sökningar om man är oinloggad kräver att man visar att man är människa och inte dator, genom att svara på en fråga.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Nope, jag är alltid inloggad! Har automatisk inloggning både på dator och mobil.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Har inte kollat i den här tråden på ett tag, för detta har fungerat en period. Men nu har det börjat trassla igen. Dock har jag bara fått upp det där om att vänta 15 sekunder, inte det som jag ibland fick tidigare om "inga träffar". Efter att jag klickat på siffran och fått upp pop-up rutan med alla namn har jag suttit och tittat på en klocka, väntat 20 sekunder, väntat 40 sekunder, väntat 10 minuter. Samma resultat: att jag ska vänta 15 sekunder.

Är alltid inloggad.
 
Sv: Söka viss användares inlägg i tråd

Hos er som det inte fungerar för, får ni upp pop-up-rutan?
Om ni provar att klicka på användarnamnet och visa alla användarens inlägg i profilen, fungerar det? Jag vet att det inte är samma sak, riktigt, men vore bra att veta om även detta inte fungerar.

Vilken webbläsare och operativsystem använder ni?

Ja, det funkar om jag klickar på användarnamnet och sen "hitta alla inlägg av x".

Har windows 7 och chrome.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 862
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 013
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 963
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 891
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp