Sömnapné

Maoam

Trådstartare
Någon som har detta? Jag misstänker att jag har detta problem men eftersom jag är typen som drar mig ordentligt och har ångest över att gå till VC så tänkte jag höra om ngn här har detta. Hur upptäckte ni det? Fick ni bra hjälp när ni sökte? Har behandling hjälpt? Vilka symtom hade ni?
 
jag har just utretts för det för säkerhets skull pga sömnproblem och trötthet. Fick åka till sjukhusets sömnapne avd (remiss skickades från vc) och låna hem en apparat som man får sova med och som spelar in andningsljud, syresättning och något mer va det nu var. smidigt och inget som störde när jag sov heller.
Nu hade jag inte sömnapné, men då vi haft det i släkten så var det rätt skönt att utesluta.
Gå till vc och säg att du undrar över detta. Det var inte krångligt, fick fylla i ett papper där om hur jag som, trötthet, om jag somnar dagtid osv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vad är era erfarenheter med magkatarr? Fick mitt första magkatarr här idag och smärtan och hela situationen som uppkom när det kändes av...
2
Svar
30
· Visningar
2 907
Senast: CaisaCax
·
Relationer Jag träffade en kille. Världens finaste. Jag föll för honom som jag aldrig fallit för någon tidigare, jag har aldrig känt så starka...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: moster_punk
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 238
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 335
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp