Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen börjar veckans arbetskoma släppa. Idag har jag lyckats diska nästan hela veckans disk. I skrivande stund är det lite kvar som jag råkade hitta drällandes i huset.

Känslan när jag vaknade i morse var också annorlunda. I stället för likgiltig/ledsen så var det mer avslappnat. Jag låg länge och filosoferade om det ena och det andra. Det var en ro i kroppen.

Det är inte helt enkelt att skapa en balans. Min energireserv är väldigt liten. Igår, när jag fortfarande kände mig slut efter arbetsveckan, så tog min 6-kilometerspromenad en och en halv timme. Jag kände mig frestad att bara lägga mig ner i en snödriva och bli liggande där, för det var så jobbigt att gå.

Och i morgon börjar allt om igen. Men den här dagen hoppas jag blir bra i alla fall.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fick plötslig skrivklåda. Det kan vara en engångshändelse, men det vet jag inte. Igår vaknade jag med ångest. Jag hade ett rejält...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu var det återigen dags för en tur till privatlektionsstället vid världens ände. Och oj så glad jag är över att jag hittat det stället...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Oj va många dagar sen jag skrev sist. Finner ingen riktig ro att skriva på telefonen eller plattan som när jag sitter vid en dator...
Svar
0
· Visningar
289
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp