Bukefalos 28 år!

Sören Nordins häst?

Emmahpemma

Trådstartare
vad hette den hästen som han skriver mycket om i sin bok? har helt tappat det ur minnet och det STÖR mej! den han skriver mest om i boken...

och vad ska man döpa en honkatt till? ett bra travsto ska det vara! spelar ingen roll om hästen lever nu eller inte! just nu heter katten Piss-kisse! systern till kissen heter Hilda Zonette! :D
 
Sv: Sören Nordins häst?

Kan det vara Frances Bulwark du menar?..
 
Sv: Sören Nordins häst?

shattis skrev:
Kan det vara Frances Bulwark du menar?..
Där har du även ett bra namn på kissen...
Eller Queen L, Ina scot, Countess Tomali,Västerbo Daylight, det finns ju massor, Hipper Dipper Run är ju ett häftigt namn bara söka på travsport.se så kan du ju hitta massor
 
Sv: Sören Nordins häst?

Greyhound kanske?
Scotch Fez?
Smaragd?
Scaramouche?

Kommer inte på fler som han skriver om i sin bok förutom dom Shattis och Lines nämner!
 
Sv: Sören Nordins häst?

Mustard hade han också ett gott hjärta till

döp kissen till Giant Diablo :D
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 578
Senast: Crossline
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 573
Senast: Dopy
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 668
Senast: machafuko
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 476
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp