Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte min soffa begagnad. Den var just det du skriver - knappt använd och jättefräsch. Det var dessutom en soffa av hyfsat god kvalitet med nypris på ca 10000 kr. Jag fick den för 2500 kr. Att köpa en begagnad kvalitetssoffa tror jag man kan göra om den verkligen är fräsch. Man får titta och sniffa.En begagnad soffa känns dock lite.. jag vet inte. Men det kanske är som du säger, att man kan hitta någon som knappt är använd och jättefräsch.
Jag köpte min soffa begagnad. Den var just det du skriver - knappt använd och jättefräsch. Det var dessutom en soffa av hyfsat god kvalitet med nypris på ca 10000 kr. Jag fick den för 2500 kr. Att köpa en begagnad kvalitetssoffa tror jag man kan göra om den verkligen är fräsch. Man får titta och sniffa.IKEA:s soffor skulle jag däremot inte vilja köpa vare sig nya eller begagnade, i alla fall inte t.ex. Ektorp. Efter att ha sett ett antal mer eller mindre nästan nya sådana ser man hur fort de blir nedsuttna.
Och till susekl:
OK, då har vi olika erfarenheter.
Men den är ju snygg...Bara en kommentar angående Tylösand är att den är väldigt låg i ryggen. Jag tyckte inte den var skön att sitta i, för att stödet för ryggen var för dåligt. Men det är ju en smaksak![]()