Sv: Soffor

Jag har en sån här...

IMG_6437.jpg

Men jag har inte en aning vad den heter eftersom den inköptes av päronen -67 när jag endast var ett år gammal....
Den har ett överdrag som synes, under är den tråkbrun och har ett riktigt stickigt 60-tals tyg... :angel:

Men jag :love: den där gamla soffan... :D

pojkvännen har en kramfors. Han har haft en knappt ett år och den är duktigt nedsutten. Jag får numera ont i ryggen om jag sitter i den själv. Dock syns det inte att den är nedsutten.

Jag har två st Monza 3-sits soffor från Mio i beige. Har haft dem i drygt två år nu och är verkligen jättenöjd.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
867
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
902
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: tott
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka