Sv: Sofiero!

KL

Jag missar Sofiero i år, lite tråkigt eftersom jag tycker att det är en sån himla rolig utställning. Men jag gör det ju för en rolig anledning (får hem min nya valp i slutet av augusti :love:).

Annars hade jag gärna åkt, och ev gjort "come back" med min lilla f.d. sjukling :D.
 
Sv: Sofiero!

Jag anmälde faktiskt mina igår. Har velat fram och tillbaka, vi har egentligen inget att hämta, de är för gamla och kan inte få Cert, men så många andra ska dit och det är ju relativt nära:D
Det var nog 2 år sen jag ställde damerna sist, så vi är säkert lite ringrostiga:angel:

Men men, beroende på hur många långhår det är så har nog långhåret bäst chans iaf med tanke på domaren.
 
Sv: Sofiero!

Japp, ställer båda dagarna... SSPK i Höganäs och sedan i Sofiero. Har med mig en valp och en unghundshane.
 
Sv: Sofiero!

Måste din ras har nåt "arbetsprov" för få cert?

Första pris på fält. Och för att få det måste man först ha godkänt i eftersöksgrenarena som innefattar släpspår 200 m och vattenapportering ca 30 meter (kast från båt) i ÖKL - lite lättare i UKL och ganska mycket svårare i ELIT.
Loka började simma i år, innan har hon inte alls fattat poängen med det, annars hade hon nog funkat okej på fält och med lite tur kunnat få bra bedömning där. Nu har jag inte tid eller ork att lära om och lära in alla kommandon för att hon ska kunna gå fältprov.
Fortune tappar hjärnan på fält, men klarar eftersöksgrenarna bra.


Väldigt bra med de kraven, med tanke på hur rasen ser ut så hindrar det iaf några stycken från att skaffa W för att få SUCH.
 
Sv: Sofiero!

Jag anmälde faktiskt mina igår. Har velat fram och tillbaka, vi har egentligen inget att hämta, de är för gamla och kan inte få Cert, men så många andra ska dit och det är ju relativt nära:D
Det var nog 2 år sen jag ställde damerna sist, så vi är säkert lite ringrostiga:angel:

Men men, beroende på hur många långhår det är så har nog långhåret bäst chans iaf med tanke på domaren.

:banana: Då ses vi där! Ska bli spännande att se dina damer :bump:

Ja och så får du ju träffa Fjant också :devil: :angel:
 
Sv: Sofiero!

jag kommer till sofiero, båda dagarna!
ställer min saluki pojk och tävlar i juniorhandling, som vanligt med andra ord, haha ;)
 
Sv: Sofiero!

Blir säkert mycket populär på min egen hemmaklubb när jag står och hejar högt på konkurrenterna från annan klubb :devil::angel::devil:
 
Sv: Sofiero!

Min bror har grav dyslexi och skriver bättre än sådär. Det där är fjortisspråk, det ska se coolt ut ju.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är ordentligt nervös. Är tvingad att ta med hunden när jag åker till residensstaden imorgon. alternativet är att lämna honom hemma i...
Svar
18
· Visningar
2 161
Senast: tanten
·
Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 090
Senast: movi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 171
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Vi har en tik på 3 år med diverse hälsoproblem, men som står stadigt på sina mediciner. Hon är, sina problem till trots, ändå...
Svar
18
· Visningar
875
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp