Sv: Soft supreme Dressyr
okej tack kan jag kontakta KO i kommunen jag bor i nu eller i kommunen jag bodde i när jag köpte sadeln har nämligen flyttat.
och ja jag anmälde sadeln som sne efter 1månad ca efter att jag köpt den till återförsäljaren och man ser tydligt att den är sne då sa hon att jag skulle vänta tills en ny leverans kom då skulle jag å byta in den till en ny.
jag väntade hade inget annat val.
när leveransen kom flera månader senare(red med annan sadel tills dess) så skulle jag lägga pengar emellan??? det ville jag inte då sa jag att jag får hellre tillbaka pengana då. men icke, då skulle jag helt plötsligt få tillbaka mindre pengar än jag köpt den för + mindre pengar för frakten???
sen har hon inte hört av sig efter det då jag ville ha tillbaka pengarna.
har testat att maila Konsumentverket i kommunen jag bor i men de svarar inte vet inte om jag bör ringa hit eller till kommunen jag bodde i förut.?
usch detta är verkligen inte roligt återförsäljaren verkade så trevlig fram tills att jag ville byta ut sadeln och ha pengarna tillbaka
nej en ny sadel skulle hon aldrig ge utan då skulle jag istället få lägga pengar emmellan för en exakt likadan sadel

och ingen kompensation för tiden jag var utan och fick rida barbacka.
fick ju tag i en annan sadel till slut men den ja köpt av henne ligger ju bara och skräpar.
och alla mina pengar brinner inne.