sojabönor

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 5 636
S

Sellan

är det farligt för katter? min kisse blir helt tokig när han känner lukten, han har fått smaka och blev ännu mer galen...:confused: :angel:

Sv: sojabönor

Det är ju mkt protein i soja,det är nog därför hon tycker om det..Min katt gillar kikärtor.
Men jättestora mängder kan de nog bli dåliga i magen av.

Sv: sojabönor

För mkt protein är väl inte bra för kattens njurar? åtminstone visst protein. Man brukar ge speciellt foder till katter med bla njursvikt, som innehåller mindre protein än vanlig foder.
Så för mkt protein är kanske inte så bra för njurarna, och det kanske påfrestar andra organ också men jag vet inte säkert.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två Birmapojkar som nyligen fyllt ett år. De har tidigare ätit Royal Canin kitten, pga lagom små bitar. Torrfodret är inte deras...
Svar
11
· Visningar
473
Senast: Esmeralda
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka