Söka på quarter?

Seabaz

Trådstartare
Finns det någonstans man kan söka på quarterhästar och deras stamtavlor? Jag har googlat och letat men inte hittat....

Sv: Söka på quarter?

jag vet en del av hästens namn, vem den är tränad hos och förnamnet på ägaren :angel:

både allbreedpedigree och maple-web är beroende av att den som lägger in hästen gör rätt. Har sett flera hästar där stamtavlan varit fel. Vill du vara helt säker på att få rätt, så är det AQHAs sida som gäller. Som medlem kan du söka stamtavlor för en viss summa varje månad. Känner du en quarter-ägare kan du använda/låna dennes konto. Det går lätt att ladda kontot med fler dollar, så att man kan söka på flera hästar, eller få andra rapporter, som tävlingsmeriter etc.

Du kan ange del av hästnmanet, och får då förslag på alla hästar som börjar med det. Men det blir svårt att söka utan hela namnet...

Okej tack för svaren!

Någon som har ett AQHA konto jag kan få låna?
Eller om någon kan logga in på sitt och söka stamtavlan åt mig..

Nu har jag hästens fulla namn!

Liknande trådar

Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: kamomillo
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: Alexandra_W
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 024
Senast: Happimess
·
Kultur Jag söker klipp i filmer och serier där kvinnan/kvinnor sexualiseras till min undervisning. Jag har försökt att googla, men hittar inget... 2
Svar
36
· Visningar
1 955
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka