Söka tävlingsresultat!

Krockodil

Trådstartare
Jag förstår mig inte på dessa söksidor med tävlingsresultat. Både Blup/avelsindex och SRF söksida. Inga resultat finns ju med där. Varken på ryttare eller häst. Måste man vara inloggad på något vis för att se resultaten?

Sv: Söka tävlingsresultat!

Menar du SvRF? Där är det enkelt att söka, man behöver inte vara inloggad.
Resultat som finns registrerade där är från regional och uppåt.

Immer

Men om det inte gör det då? Om man gör en google sökning på hästnamnet så kommer det upp resultatlistor från både lokala och relionala tävlingar där han vunnit men de finns inte med på SvRF?? :confused: Inte heller på Blup index.

svrf är ganska dåliga på att få med alla starter man gjort.
men konstigt om inte ens någon finns med?

Det går endast att se resultat från fullt genomförd tävlingsrunda fr.o.m. 1.10 m (LB för ponny??) hoppning och uppåt och tävlingen måste ha regional-status eller högre. Lokala resultat visas inte, ej heller 1.00 meters hoppning eller lägre trots regional status.

Så har jag fattat det som iallafall. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 393
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 647
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år... 2
Svar
20
· Visningar
1 975
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
959
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma