Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag förstår mig inte på dessa söksidor med tävlingsresultat. Både Blup/avelsindex och SRF söksida. Inga resultat finns ju med där. Varken på ryttare eller häst. Måste man vara inloggad på något vis för att se resultaten?
Men om det inte gör det då? Om man gör en google sökning på hästnamnet så kommer det upp resultatlistor från både lokala och relionala tävlingar där han vunnit men de finns inte med på SvRF?? Inte heller på Blup index.
Det går endast att se resultat från fullt genomförd tävlingsrunda fr.o.m. 1.10 m (LB för ponny??) hoppning och uppåt och tävlingen måste ha regional-status eller högre. Lokala resultat visas inte, ej heller 1.00 meters hoppning eller lägre trots regional status.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...