Drygt en månad kvar till BF. Börjar kännas tungt och jobbigt nu. Precis hemkommen från bm. Bebis låg med huvudet neråt nu men helt rörlig så vi ska hålla lite koll. Tul och träff med specmvc om 2 veckor för att följa upp gravdiabetes och se hur stor bebis är. Har fått börja med metformin då mitt blodsocker stigit senaste veckorna.
Bm är suverän och sa att om jag vill kan vi ev börja med hinnsvepningar ett par ggr i veckan from v 38 så jag inte behöver oroa mej för att bebis ska bli alldeles för stor
Skrev sammanfattning inför förlossningen och just nu är jag skitpepp på att föda barn
men det svänger från dag till dag!
Just nu har jag känslan av att det är så himla långt bort, men samtidigt så nära
Bm är suverän och sa att om jag vill kan vi ev börja med hinnsvepningar ett par ggr i veckan from v 38 så jag inte behöver oroa mej för att bebis ska bli alldeles för stor

Skrev sammanfattning inför förlossningen och just nu är jag skitpepp på att föda barn

Just nu har jag känslan av att det är så himla långt bort, men samtidigt så nära