Bukefalos 28 år!

Sommarhäst

Liv99

Trådstartare
Min komps har en egen häst och hon kom med förslaget att jag skulle hyra en sommarhäst så att vi kunde rida tillsammans en vecka på sommaren. Hennes
D-ponny kommer stå på deras landställe på en skärgårdsö i en hage tillsammans med kor O_o i såna fall skulle hästarna fraktas med en speciell båt som fraktar boskapsdjur ut till ön. Jag vill självklart jättegärna hyra häst med henne, men det hela låter lite krångligt :crazy: finns det någon som skulle kunna berätta lite mer om hur det fungerar med sommarhäst och om vår idé ens är möjlig...?
 
Sv: Sommarhäst

Dom har ju antagligen en lösning som fungerar med deras häst så nog borde det gå. finns många hästar i skärgården sommartid. Dock bör det ju vara en häst som är van vid boskapen både vad gäller sällskap i hagen och lukt då transporten antagligen luktar rätt mkt, har svårt att tro att alla hästar accepterar att åka i en sådan...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 562
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 428
Senast: QueenLilith
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 415
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 001
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp