Söta valpbilder

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Hedwig02
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 106
  • Visningar Visningar 27 630
Sv: Söta valpbilder

:mad:
Jag vill ju också ha en liten griskulting!
Oh de är så söta och mjuka, luktar så underbart och... nej jag menar ju att de kissar och bajsar inne, piper och väcker en mitt i natten.
Jag föreslår att du ger valpen till mig istället, ett MYCKET generöst erbjudande av mig måste jag säga, så kan du få tillbaka den när slyngelåldern börjar :angel:

valp12_1178262794.jpg

Haaallå !? Är det verkligen LAGLIGT såhär i 2000-talets sverige att vara så sööööööt ???

men hallå eller:love:

jag tror att h*n måste flytta hem till mig :angel:

gt_20/12940000-12949999/640x480/12941110.jpg[/IMG skrev:

Men hallå!Vem har släpat in ett dinosaurieben?? Hur många sötisar finns det egentligen! Vet inte om jag orkar mer nu!! Jag dööör snart!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 990
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 411
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur