Jag har under ett par år - varje gång det blir sommar med ljusa kvällar och morgnar - funderat på att skaffa mig en sovmask för att stänga ute ljuset lite mer, så jag kanske slutar bli väckt vid 4-5 när solen börjar gå upp i min landsände (känner att jag blir känsligare och känsligare för det ju äldre jag blir).

Sovemaske-baby.png


Är det någon här inne som använder sig av sovmask och kan berätta om det är så bra som det verkar :)? Kanske något märke som är bekväm att ha på ögonen och som är bekväm att ha på huvudet hela natten och som inte kasar runt i ansiktet även om man skulle snurra runt i sängen under sömnen :D ?

Jag älskar min sovmask, har den från apoteket som är lite med stabil. Har en resevariant i typ frotte också men den är inte lika behaglig, den glider och täcker inte lika bra.

Började med sovmask för några år sedan och nu är jag hooked.
 
Skaffade den från apoteket i våras. Den sitter inte perfekt men sitter kvar trots att jag rör mig väldigt mycket och den har förbättrat min nattsömn dramatiskt. Önskar jag hade gjort den minimala investeringen för tio år sen!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 947
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 249
  • Artikel
Dagbok I min stuga finns två gamla kakelugnar. Och oj vad jag känner mig privilegierad! Jag har aldrig bott tillsammans med nån kakelugn...
Svar
7
· Visningar
725
Senast: gammalek
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp