SPA eller andra upplevelser i Stockholm? (40-års present)

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare cherie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 922

Bukefalos 30 år!

Åh, vad fint läge vid havet! Det hade min partner älskat! Det påminde mig om att han också sagt någon gång att han sett så lite av Stockholms skärgård (vi befinner oss mycket i en skärgård nedanför Stockholm).

Tack för tips!
Vår Gård, som ligger på andra sidan tågspåret från Grand i Saltsjöbaden, har öppet. Det finns sviter och rum, man kan bada i havet, basta och jag tror det finns spa men är inte säker.
De har även en italiensk restaurang med avsmakningsmeny.
En fransk restaurang har de också.
https://www.vargard.se/

Senast ändrad:
Jag klurar på en 40-års present till min man. Svårt att köpa någon pryl till honom, han har det mesta. Funderar på någon upplevelse antingen för honom själv eller ihop oss två. Att ge bort en resa utanför Sveriges gränser är svårt då jag är gravid. Vi har begränsat med barnvaktsmöjlighet men just i Stockholm har vi möjlighet till barnvakt, även över natt. Är det någon som tar tips på bra SPA, matupplevelser eller andra aktiviteter som kan passa att ge bort i 40-års present?

Han uppskattar god mat och kultur. SPA eller liknande aktiviteter är ju också alltid välkommet som småbarnsförälder ☺️
Dra ut till Sandhamn, en fantastisk ö som är så otroligt mycket trevligare off-season:) och öppet på hotell och värdshus.

Jag klurar på en 40-års present till min man. Svårt att köpa någon pryl till honom, han har det mesta. Funderar på någon upplevelse antingen för honom själv eller ihop oss två. Att ge bort en resa utanför Sveriges gränser är svårt då jag är gravid. Vi har begränsat med barnvaktsmöjlighet men just i Stockholm har vi möjlighet till barnvakt, även över natt. Är det någon som tar tips på bra SPA, matupplevelser eller andra aktiviteter som kan passa att ge bort i 40-års present?

Han uppskattar god mat och kultur. SPA eller liknande aktiviteter är ju också alltid välkommet som småbarnsförälder ☺️
Alla man känner säger Yasuragi :) (aldrig varit där själv)

Krusenberg är trevligt men har ju inget jättespa direkt. Mer bastu vid sjön och möjlighet att hoppa i såvitt jag märkt. Maten, frukosten, afternoon tea osv är väldigt väldigt bra (och då brukar jag tycka att äta på restaurang är lite meh annars)

Tillägger att vi varit på yasuragi främst vardagar. Även nån söndag till måndag samt att vi i regel äter tidig middag och frukost så vi har säkerligen missat när det är som mest folk då många säkert väljer senare middag och tar sovmorgon 😁.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka