firren

Trådstartare
Är det någon som har blivit spådd? Har det stämt?
Är et någon som kan spå eller som vet någon bra "spådam"?
 
Min mamma blev spådd en gång och där har allt stämt.
Hon skulle resa över ett stort vatten och gifta sig med en man vid namn Lindström. Hon skulle få fyra barn men förlora två.

Några år senare flyttade hon från Gävle ut till ön Landsort. Där träffade hon pappa som egentligen heter Lindström (adopterad) de gifte sig senare, hon har haft missfall två gånger, fick mig och min bror och hennes nuvarande sambo har en son sedan innan.
 
@Mirre - vad häftigt!!
Faktiskt så brukar det stämma, men det beror faktiskt mycket på personkemi mellan den som spår och den som blir spådd.
Funkar det inte alls i personkemin finns risk för blockeringar och andra störningar, så jag tycker inte att man ska låta sig spås av någon som det inte känns bra med, och de "spådamer" jag känner till nekar om de känner att de inte kan "komma åt" kunden på ett bra sätt.
Vilket är helt korrekt.

Jag har inte blivit spådd själv och är inte "utbildad" men använder mig både av tarot, änglar och pendel regelbundet, ibland till andra om känslan är rätt, men jag kan ju aldrig lämna några garantier just för att jag bara har min känsla ovh intuition att gå efter :)
Vet dock att jag kunnat hjälpa några med tarot. Fast jag jobbar hellre med energier och änglar/änglakort.
DET vet jag har hjälpt många fler, tarot var det i ärlighetens namn ganska länge sedan jag använde mig av. Är på väg att ta upp det igen dock men väntar på att hitta rätt kort.
Tar emot/får healing i det närmaste regelbundet.
Ber om ursäkt ifall det blev allt för mycket OT.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Ni som använt er av de har det stämt? Använder finally foal o tycker det stämt bra tidigare, men hur snabbt kan de slå över om den är...
Svar
3
· Visningar
375
Senast: Karro-Lina
·
Kropp & Själ Med risk för att bli fullständigt utskrattad…. Jag har länge lekt med tanken att gå till ett medium eller bli spådd. ”Problemet” är att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 916
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Sikkert flere her som har barn som har blitt mobbet. Jeg leter etter råd om hva jeg kan gjøre for å stoppe mobbingen. Vi bor på et lite...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: animalasia
·
L
  • Artikel
Dagbok Det känns som hur länge somhelst men tydligen så var det i en månad som jag var på bup. EN MÅNAD. Det kanske inte låter sålänge för...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
11 755
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp