Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tråkiga är läget, jag blev nyfiken och kollade och det ligger kloss intill en väg och ett stort modernt hus.

320@80.jpg
 
https://vffab.se/tillsalu/7605/ den här känns lite oklar 🤔 jag vet inte om jag gillar den eller inte, om den är konstig eller om det bara är jag som inte fattar osv:laugh:
Väldigt konstig. Blandat hejvilt.
Jag tyckte nog att stallet med puts och tegel var jättemärkligt (eller snarare väldigt tillgjort) sen fattade jag inte hur smal stallgången var och hur boxarna där såg ut. Skumt helt enkelt.

Huset var fint men alldeles för många bilder tagna med pucko-objektiv och det stör mig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
63 084
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 183
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 502
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 079
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp