Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där borde vara olagligt.

I ett av rummen är det ju två tapeter också. En röd och en ljus vit/blå. Ser ut som att de försökt tapetsera över med den röda (dåligt dessutom då den är vikt) men fick slut på våder.. shit happens what do liksom :meh:

Jag varvar mellan känslan av att det borde vara olagligt och känslan av att det ändå är imponerande att inte matcha NÅGONTING på 235 kvadrat, någonstans borde man ju lyckats matcha av misstag på så mycket yta tycker man
 
Det där borde vara olagligt.

I ett av rummen är det ju två tapeter också. En röd och en ljus vit/blå. Ser ut som att de försökt tapetsera över med den röda (dåligt dessutom då den är vikt) men fick slut på våder.. shit happens what do liksom :meh:
Tapeterna tog nog slut på riktigt sedan, för visst är det klickgolv eller plastmatta på väggen i rummet där det ligger en katt i sängen? :crazy:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200308-105344_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200308-105344_Samsung Internet.jpg
    180 KB · Visningar: 85
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 122
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 245
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 522
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp