Spår/fika träff göteborg

escodobe

Trådstartare
Vad sägs om spår/promenad/fika på lördag förmiddag kl 11?
Eftersom en hel del är körkortslösa så kan vi försöka samåka någonstans (jag kan nog få in en till i bilen om galathea bara tar med ena hunden, men det kan bli rätt livat ) eller så tar vi någonstans dit det är lätt att ta sig kollektivt tex bergsjön.

Har man bara glatt humör är man välkommen oavsett om man kan spåra eller inte. Fikapausen är en mycket viktig detalj.

Sv: Spår/fika träff göteborg

Jättebra initiativ! :bow:

Tyvärr är jag i Varberg under helgen och om jag mot förmodan inte skulle vara det så jag har lovat bort mig på Ridsport Ponny Cup-finalen i Delsjön då en av mina fd ponnyer tävlar.

Får man vara med om man har en halvgalen valp på 4 mån som inte riktigt lärt sig hyfs än? :D
Fika är vi bra på, promenera kan vi lite smått, spåra har vi inte hunnit göra under våra 3 veckor tillsammans ;)
Vi hakar gärna på om vi får och om det går då vi inte orkar så mycket och har en tendens att få valpfnatt om det händer för mycket så vi vill gärna kunna bryta nånstans mitt i eller bara fika eller så.

Meh, jag bor kvar i Göteborg mentalt tror jag. "Ja va kul" hann jag tänka innan jag kom på att jag flyttat. :/

Verkar vara en del som inte kan lördagen. Vad sägs om fredag? Eller någon annan dag?

Jag å min valp hade gärna hängt med, eller tja, på fikan iaf! Men han har ännu inte fått sin andra spruta.

Hoppas de kommer fler träffar!

Kul idé. Jag följer gärna med. :laugh:

Jag får in fler i bilen också, om det skulle behövas.

Kankse kan...beror på barnvakt. MEN om det är här i närheten så funkar det, de två minsta är vana "hänga på mamma på allskönans fikor och djurhändelser" och den store kommer stanna hemma med nyckel och leka på gården. Annars kan jag inte fre men kan sön ;) Har ju inte körkort.

Låter verkligen som en rolig sak att göra och jag och Rufus är mer än gärna med om det blir av fler gånger då vi har fullt upp i helgen. :)

Jag har skola på fredag. Jag har dåligt med tid under augusti men dyker jättegärna upp under septembermånaden (helg). Vi spårar gärna :laugh:

Annars har jag barnstolar att låna. En bakåtvänd och en framåtvänd. ;)

Största problemet kan bli att baxa in hundarna också. :D

Och jag kan de flesta helger.

Precis vad som behövs ju ! ( snart 2 år och snart 5 år är de minsta ) men som sagt har dem helst INTE med, behöver egentid med hunden, han räcker o blir över som "barn" att hålla reda på :D Min hund ryms på utrymmet för mina ben om det skulle krisa men definitivt inte säkert det minsta.
Och så HATAR min lilla att åka bil förmodligen blir hon åksjuk av att åka baklänges. Längtar tills jag kan vända henne och minimerar bilåkning.

Åh!

Hade gärna följt med o fikat o kikat på hundar som spårar. Har en 4 mån knäppis valp.

Ska kolla tråden vart det blir så bestämmer jag mig när det börjar närma sig. :)

Nästa helg skulle passa bättre för mig och min galning med! Vi är jättegärna med :)
Har mest varit här och kikat men inte skrivit, men jag har iaf en pappishane på 2 år, glad och positiv med massor av energi.
Vill gärna träffa nya vänner te både mig och honom :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 126
Senast: Nominous
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 599
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig lite låg idag. Min historia sveper förbi i skallen. Det brukar inte vara något jag tänker på. Jag har lagt det bakom mig...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka