Spår/fika träff göteborg

Sv: Spår/fika träff göteborg

Jag kommer bara med vrålisen :-( Jag har pratat med vet, och att brutus markerar lite på höger fram innebär att jag måste vara striktare med koppelvilan.

Jag hoppas det fungerar för det är skit att bara få lunka i promenadtakt. Det kommer aldrig gå under någon längre tid.

Det är ju faktiskt lite blå himmel och regnet som ska falla är bara ngn ynka mm. Så jag tar med en termos och lite fika så får vi se. Jag lämnar snart datorn och går ut en stund innan så kommer bara kunna svara via sms.

Tack för idag! Det blev jag, Escodobe och Annakg! Det regnade och vid 11.30 när vi begav oss mot rasthagen kom en riktigt skur. Men hundarna lekte fint och nu sussar min avduschade hund så sött :love: Så kul att se människorna och hundarna bakom nicken!

Som vi sa får vi göra om detta och gärna ev blodspår för min hund fokuserar dåligt på godisspår och behöver lära sig vad det går ut på :D Idag blev det som sagt inget spårande pga vädret.

Jag har blod och rådjursfot, jag är på! Mina hundar har nog också svårt att fokusera på vanligt spår.

Nu är jag borta två helger i sträck, men dels kanske du och jag får tummen ur och kan ta en träff och sen kan jag senare i september med om det är helg som gäller. :p Då har dessutom Kali åkt hem och Zoria borde vara frisk. Hon är bättre redan nu men eftersom hon äter smärtstillande så försöker jag hålla henne så lugn det bara går (inte lätt) eftersom hon kanske inte känner när hon har ont.

kl
Jag följer gärna med en annan gång. Min lille har åkt på en liten virusinfektion så vi håller oss för oss själva och vilar. Eller ja, vilar så mycket man kan vila när man är 4,5 månader ;)

KL

Det var kul att träffas och trotsa regnet ;).

Kan ju hoppas på mer folk och bättre väder nästa gång så spåret också blir av!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 126
Senast: Nominous
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 599
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig lite låg idag. Min historia sveper förbi i skallen. Det brukar inte vara något jag tänker på. Jag har lagt det bakom mig...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka