spara de inlägg man gjort?

lis1e

Trådstartare
vet inte om det bara är jag som är korkad, men finns det ingen möjlighet att "lagra" de inlägg man gjort så man lätt o smidigt kan komma tillbaks till sin tråd för att se om man fått svar? alternativt: finns det någon "knapp" man kan trycka på för att komma till nya svar??? annars är det något jag saknar...
 
Sv: spara de inlägg man gjort?

Klicka på knappen "Trådverktyg" ovan, och välj "prenumerera på denna tråd"
eller
Gå in i kontrollpanelen --> redigera alternativ. Under rubriken "Meddelanden och trådbevakning finns en drop down meny, där du kan välja "Prenumerera inte / inget e-postmeddelande / dagligt e-postmeddelande osv."
Välj "inget e-postmeddelande" eller ett av de andra alternativen, så prenumererar du på ALLA trådar du skriver i automatiskt.

Sen är det bara att gå in på kontrollpanelen --> Lista prenumerationer för att se alla trådar du är aktiv i.

Hoppas du förstod ;)
 
Sv: spara de inlägg man gjort?

Du kan ju alltid trycka på ditt namn ovanför din "avatar" i något av dina inlägg och trycka på "Fler inlägg av lis1e" så får du upp alla de inlägg du skrivit. :)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
1
· Visningar
196
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 995
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 408
Senast: Madalitso
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp