Spara gamla sidor från hemsidan?

M

Moniq

Kan man på något sätt spara "hela sidor" som jag skall ta bort från hemsidan, utan att ha kvar dem i datorn?

Helt okunnig måste jag erkänna :o - man kan ju bränna in bilder, men kan man göra det med en färdig sida jag haft på hemsidan (som jag helst inte vill skall försvinna).

Har så otroligt mycket i datorn så jag skulle behöva få bort dessa sparade "gamla" sidor. Eller måste jag skaffa mig en ny dator....
 
Spara ner allt från servern som det är i en egen mapp på hårddisken.
Bränn sedan mappen som den är så skall det funka.
Om du vill kan du mauellt sedan rensa bort reklamen som annars sparas med innan du bränner skivan :)
 
Annars kan du väl bara spara koden så du kan lägga upp dom igen om du vill? Koden tar ju nästan ingen plats.

Har du gott om plats på servern kan de ju ligga kvar där.
 
Har redan allt på hårddisken och även ute på nätet. Börjar få ont om plats på bägge ställena.

De sidor jag skall spara har ganska mycket bilder, det är därför det tar så stor plats.

Du menar alltså att om jag investerar i en brännare kan jag bränna in sidan som den är, rakt av med text och bilder. Det hade ju varit suveränt om det gick :D.
 
Japp, vad jag kan se i dina länkningar av bilder och länkar inom hemsidan så skall det funka alldeles utmärkt :D
Köpte själv en brännare för 500 kronor för ett litet tag sedan :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 525
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp