Spara WMM film på datorn??

pomelo

Trådstartare
Det går inte att spara min färdiga film som jag gjort i Windows Movie Maker??
Det står bara:
WMM kan inte spara filmen på platsen du angav. Kontrollera att orginalkällfilerna som används fortfarande är tillgängliga, att platsen där du vill spara filmen är tillgänglig & att det finna tillräckligt med ledigt hårddiskutrymme. Försök se igen.

Utrymme finns då filmen kräver 66,91 Mb & det finns 25,90Gb. Jag har sparat filmer på precis samma sätt som jag gör nu tidigare och då har det funkat, men inte nu...

Har använt ett annat programm att kanvertera filerna i innan jag tog in dem WMM om det kan påverka??

Nån som vet vad det är för fel?
 
Sv: Spara WMM film på datorn??

Innan har filmfilerna varit i jpg. format tror jag och nu är de i mpg. eller nått sånt. Kan det ha med saken att göra?

Nått bra program att koventera filerna till jpg. i i så fall??
 
Sv: Spara WMM film på datorn??

Nopp! Jag är verkligen skit dålig på det här, men jag provade att göra en super kort film på 20 sekunder och den gick minsaann att spara. :confused:
 
Sv: Spara WMM film på datorn??

Har exakt samma problem >__< !!
Har inte flyttat dem eller något sånt :confused:.

Hjälp :angel:.

Mvh
Emma
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag råkade filma i för stort format och datorn kan inte med de gigantiska filerna. Har försökt hitta nånstans att banta dem men de enda...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: Corax
·
IT & mobiler tog några videosnuttar idag med kameran, då jag satte in dem på datorn så kunde man inte se dem för de var i fel format.. nåå har två...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Baka_kun
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
6 862
Senast: Madick
·
R
IT & mobiler Min gamla burk är inte som den borde mer. Köpte den ny förra julen. Efter installation av diverse livsnödvändiga program (såsom ett...
Svar
9
· Visningar
1 862
Senast: Revontuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp