Sparade adresser i adressfältet

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare andrajag
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 731
A

andrajag

De adresser som finns sparade i adressfältet: är det sådana som man själv skrivit in eller kan det poppa upp sidor som man hamnar på utan att man själv skrivit in adressen eller velat gå in på sidan?

Sv: Sparade adresser i adressfältet

Tack för snabbt svar! En följdfråga: om det då är en adress som inte går till "förstasidan" utan som innebär fler klickningar, har man då kopierat in/skrivit in hela adressen på en gång? Ungefär som adressen till denna sidan på buke...Och alltså inte på startsidan till buke, om du förstår hur jag menar:crazy:

Liknande trådar

Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
131
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka