Sparkar- När?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sparkar- När?

Måste bara berätta att dagen efter jag svarade i den här tråden första gången kände jag den första tydliga lilla sparken! :) Alltså blev det på dagen 20+0, efter exakt halva tiden alltså. Sedan dess har jag känt rörelser varje dag, och det börjar nästan alltid vid samma tid - sådär framåt fikadags på eftermiddagen. Igår när jag gått och lagt mig var det full kvällsgympa i magen, och då fick till och med den blivande fadern känna en kick utanpå magen.

Ganska mysigt men lite Alien-artat också :eek: :love:
 
Sv: Sparkar- När?

Åh vad kul :) :bump:

Jag har inte känt något som jag kan bergis säga att det där var
mitt sablartroll..men så här mkt bubblor och grejer har jag aldrig
hört tidigare, så kanske det är ett tecken.
Börjar bli lite orolig här :crazy:
 
Sv: Sparkar- När?

Nej, INTE bli orolig för det! Det är inte alls ovanligt att man inte känner något förrän framåt vecka 22-23, har jag förstått.

Du ska väl på "stora" ultraljudet snart? Det lugnade i alla fall mig eftersom jag bevisligen kunde se att bebisen röjde runt för fullt där inne, utan att jag kände ett skvatt...
 
Sv: Sparkar- När?

Om ca 10dgr ska jag dit.. fast jag måste nog omboka det besöket
*grr*

Ditt svar lugnade ner mig ..tack :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den gångna helgen tävlade Therese Nyman och Lovely på Grevagården Hästsportcenter i Skövde. På framridningen blev de sparkade av en...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 557
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Min shettis som gått med en stor häst i flera år har plötsligt börja vända bakdelen mot den andra och sparka rakt på den. Hon har aldrig...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Ännu en gång får man samtal från förskolan där ett annat barn har vart elakt mot min son. Idag hade han blivit knuffad och sparkad på...
2
Svar
36
· Visningar
3 988
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp