Bukefalos 28 år!

Spårveckan i Kosta?

Elegant machinery

Trådstartare
Någon som ska dit nästa vecka eller var där förra året? Vi är lite sugna på att åka ner över helgen men funderar på om det är alla mil?
 
Jag funderar på att åka någon dag, men har inte tittat så mycket närmare på det. Åker nog mitt i veckan i så fall dock :)
Skulle de ha något eftersöksprov för vildsvin i år?
 
Ja, jag tror det men är inte helt 100% säker. I prislistan står det
  • Spårprov Ord. Viltspårprov - 300:- Anlag och Öppen klass
  • Elitspårprov 400:-
  • Grisspårprov 500:-
så det är frågan om det är Grisspårprovet då?
 
Ja, jag tror det men är inte helt 100% säker. I prislistan står det
  • Spårprov Ord. Viltspårprov - 300:- Anlag och Öppen klass
  • Elitspårprov 400:-
  • Grisspårprov 500:-
så det är frågan om det är Grisspårprovet då?

Det känns ju som att det skulle kunna vara det :)
Vi är inte redo för att starta det, men det vore kul att se hur det går till. Såg att de hade en avancerad spårkurs för 150kr, det känns ju helt klart överkomligt..
 
Ja det finns en del i programmet som låter intressant. Beroende på dagsformen på Frank funderade vi på att gå elitspåret.

Sen vill säkert Jonas lyssna på Bula igen, han blir lika starstrucked varje gång. Lite gulligt att se :D
 
Det tycker jag definitivt ni ska göra! :) Har ni hunnit med öppen klass-starterna redan?

Haha :D Vilka datum ska ni ner i så fall?
 
Ja, två är klara och det tredje ska gås på måndag så vi får väl se hur det går. Lyckas vi bara undvika löptikar tills dess så ska det nog gå bra, annars glömmer han t.o.m bort vad han heter :meh:

Tror vi åker ner fre-sön i sådant fall, så kanske vi svänger förbi våra vänner nere i Hylte på vägen hem
 
Härligt, grattis! :)
Håller en tumme för er på måndag då, det kommer säkert gå lysande.

Okej, så typiskt. Jag kommer nog åka någon gång mitt i veckan om jag åker, Ladda ska ställas i Tvååker fredagen och lördagen. Hylte är inte så långt från mig (eller ja, från mina föräldrar :p), drygt 2 mil bara, så får ni tid över får ni svänga förbi på en kopp kaffe :D
 
Sedär, undrar om du känner dem då? De är rätt aktiva i jaktsvängen. Vi kan ta det via PM :)

Lycka till på utställningen, håller tummar och tass!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Funderar fortfarande på vilken hundras/typ jag önskar som min nästa hund, och nu blev jag tipsad om Tibetansk terrier. Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: kamomillo
·
  • Artikel
Hästnyheter Vi har gjort en liten uträkning för resan till Falsterbo nästa år. Finalen för Elitserien har blivit flyttad dit från Strömsholm...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Gunnar
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Sirap
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
706
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp