Bukefalos 28 år!

Spela in telefonsamtal

Jag skulle verkligen behöva få till inspelning av telefonsamtal där både jag och den jag pratar med hörs på en Samsung galaxy S9.
Jag vet att det för något år sen försvann pga någon lag i typ USA (?) (man har kunnat spela in tidigare) men jag undrar om någon vet om det har börjat fungera igen och vilken app som fungerar bäst?
Jag har prövat halva förmiddagen, men får bara med min egen röst?
Sätt den du pratar med på högtalartelefon, och använd en vanlig ljudinspelningsapp. Jag brukar använda Voice Record.
 

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 045
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 309
Senast: manda
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 243
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp