Spelet om väljarna (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 363
  • Visningar Visningar 4 478

Bukefalos 30 år!

Jag har inte haft så mycket att göra på jobbet idag så det kan ju hända att hjärnan har ägnat orimligt mycket tid till att fundera på hur jag skulle uttrycka mig så jag skulle överleva natten :rofl: men det var ju rätt kört när ni tom hade raden :rofl:
Förlåt!! 😂 jag försökte vara tydlig i mitt inlägg igår att bsf fått en rad. Egentligen också att det handlade om sian.

Även i mitt sista inlägg så försökte jag få fram att du fått en rad. Så att de goda kunde ha koll om du skulle lyncha ängeln.

Förlåt!! 😂 jag försökte vara tydlig i mitt inlägg igår att bsf fått en rad. Egentligen också att det handlade om sian.

Även i mitt sista inlägg så försökte jag få fram att du fått en rad. Så att de goda kunde ha koll om du skulle lyncha ängeln.
Åh vad blind jag var! Haha nu måste jag läsa igen vad du skrev. Såg inte det alls.

Och jag inser också varför nu - jag trodde att paketet var från de döda! Jag fattade inte att det var du som skickat det förrän jag läste sammanställningen! Men herregud, vad trög jag är!

Jag visste att bsf visste vem som blivit siad och hon skrev på ett sätt som antydde att Q var den siade.

Sedan kom röstningen igång så sent. Så jag var rädd för att Sryoqwe var den som siat Q och att ulvarna ville ha ut henne.

Hade jag inte röstat så sent så hade jag nog lytt bollen och ändrat.

JAg missade ju vilken DL jag hade första dagen och blev orimligt sur för det och tjurade då ihop och valde att skita i det.
Moget. @Artline - jag var verkligen inte på topp dag 1 och 2. :angel:
Ser att röstfifflaren inte heller gjorde sitt jobb så det blev ju bra i slutändan. ;)
Vi skickade inte ett enda paket från goda lyan heller, om det är nån ytterligare tröst. 😅

Eftersom du gjorde ditt val efter att uppdateringen skett (dvs du kunde se att nattvakten var död, vilket skulle kunna vara en fördel när du väljer) kändes det inte som det gick att godkänna. Dessutom hade du ju stulit ett käk i så fall dvs det kunde fått stor påverkan på leken och då tycker inte jag det känns schyst att godkänna val som kommer efter dl och efter uppdatering.

Jag påminner gärna när jag har tid och möjlighet men det är faktiskt deltagarnas egna ansvar att kolla vilken dl de har i rollistan och fråga om de inte förstår vad som är dag/natt.

Jag nekar inte val som är ett par minuter sena (om det inte redan hunnit hända nåt) men efter uppdateringen (som även den var ganska långt efter dl) var lite väl sent.

Jag försöker göra det rättvist för alla.

Vi föredettingar var snäppet värre. Jag var säker på att tidsgränsen var innan dag-dl och fick det bekräftat av Niyama. Sen fick vi en snäll påminnelse om att skriva med fetstil när vi bestämde oss. Jag lämnade över till @Hedinn att bestämma då jag inte skulle vara nära mobilen från 15.

Loggar in 21:32 och upptäcker att Hedinn inte ens varit inne efter mitt inlägg. :rofl:

Eftersom du gjorde ditt val efter att uppdateringen skett (dvs du kunde se att nattvakten var död, vilket skulle kunna vara en fördel när du väljer) kändes det inte som det gick att godkänna. Dessutom hade du ju stulit ett käk i så fall dvs det kunde fått stor påverkan på leken och då tycker inte jag det känns schyst att godkänna val som kommer efter dl och efter uppdatering.

Jag påminner gärna när jag har tid och möjlighet men det är faktiskt deltagarnas egna ansvar att kolla vilken dl de har i rollistan och fråga om de inte förstår vad som är dag/natt.

Jag nekar inte val som är ett par minuter sena (om det inte redan hunnit hända nåt) men efter uppdateringen (som även den var ganska långt efter dl) var lite väl sent.

Jag försöker göra det rättvist för alla.
Tack för uppläxningen när jag faktiskt pudlade...

Jag ville förklara varför det nekades och även för andra också. Nekade liksom inte för att jävlas med dig. Tycker rollen är rolig och hade önskat att det stals.
Jag skrev ju att jag missade, inte att jag nekades så det kändes verkligen som overkill.

Jag skrev ju att jag missade, inte att jag nekades så det kändes verkligen som overkill.
Just nu kan jag nog inte göra rätt vad jag än skriver. Eftersom reaktionen var ganska stor (du bestämde dig för att byta roll (!) och ville inte göra fler val) ville jag förklara öppet också varför det nekades.

Just nu kan jag nog inte göra rätt vad jag än skriver. Eftersom reaktionen var ganska stor (du bestämde dig för att byta roll (!) och ville inte göra fler val) ville jag förklara öppet också varför det nekades.
Fast nja, jag tycker nog att du förstorar upp det hela i onödan?
Överreaktion i form av rollbyte är ju att ta i, jag valde att inte göra några val iom första dagen och kallade mig då ond bybo.
Och du hade inte ens behövt "förklara öppet" varför det nekades eftersom jag inte ens skrivit att det nekades, jag tog på mig skulden helt.

Om någon undrar så innehåller vår pm-konversation om detta inte ens 10 inlägg och innehåller inga versaler eller svordomar. 😉

Over & out.

Liknande trådar

• Marknad i byn (Ulvlek)
  • Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka