Spelhjälp

malumbub

Trådstartare
Nu har hjärnan hittat lite minnesbilder av ett spel, men minns inte namnet.

Det var typ som Settlers, fast med indianer eller vikingar och så där puttenuttegulligt!

Nån som har några förslag på vad det kan vara för spel jag spelade för 10 år sen? Eller var man kan leta?

Vad spelade ni själva för spel då?
 
Sv: Spelhjälp

Kan det vara detta:

conquest_thumb003.jpg


Conquest of the New World

Det spelet har jag här hemma, spelades hur mycket som helst förr.
 
Sv: Spelhjälp

Nej, det var tyvärr inte det.

Det spelet jag spelade var verkligen JÄTTEGULLIGT! Man skulle bilda par bland befolkningen och när de paren blev kära gick de in i tälten och det kom ut små hjärtan ur tältet och PLOPP så var tjejen fet o PLOPP så kom det en unge.
Kom det en inkräktare så stod de och petade med sina små söta spjut ett tag. Och tälten kunde börja brinna.
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver tips på mobilspel. Jag har spelat igenom alla Five bn (New York Mysteries, Lost lands osv) spel och söker nu nya liknande...
Svar
3
· Visningar
561
Senast: Kirre
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 683
Senast: Lobelia
·
Kultur Ooh allvetande buke-orakel, vars hänger de seriösa banden? Varken jag eller sambon vill använda Facebook, men vi kanske måste i det här...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: skiesabove
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
947
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp