Bukefalos 28 år!

Spelkväll

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev inget ridit igår. Vaccinerades i fredags så de ska i och för sig vila tre dagar men en liten skrittrunda hade fungerat. Det blev skitgubbe kväll med grannarna istället. Knotten har fullkomligt exploderat denna veckan så vi satt inne. Det blev både korv och kaffe fast alla hade ätit....När de sedan skulle hem kom de tillbaka lika fort. - Det sitter några bakom ladugården. In i deras bil och iväg. Det gjorde det. En skitförbannad morsa med ett barn i knät och en tyst pappa. Hjälpa dem var ingen ide i det tillståndet. De skulle gå till en annan bekant. Vi visste vart så vi körde dit för att se att de kom in i värmen. Ville ju inte att de skulle bli utelåsta med barnet och som tur var så löste det sig. Är ändå förundrad över reaktionen att skrika på några som hjälper till att inte lägga sig i. Men de kanske inte är vana vid att det finns människor som vill hjälpa till.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 510
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 322
Hästvård Igår morse föddes ett shetlandsföl, hingst. Vi hittade lite fölbajs i form av mörka kulor i hagen. Igår var de i hagen under dagen medan...
Svar
4
· Visningar
3 850
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 148
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp