Spelsidor?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Arriba
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 118
A

Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?

Sv: Spelsidor?

Arriba skrev:
Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?

varför hatar blip dej?

Liknande trådar

IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: MJLee
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 390
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
899
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
404
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka