Bukefalos 28 år!

Spelsidor?

A

Arriba

Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?
 
Sv: Spelsidor?

Arriba skrev:
Nu är det så att jag inte har något att göra igen, och jag sitter inte ens vid min egen dator. Det enda jag kan göra är att sitta och spela, men blip.se hatar mig. Är det någon som är vänlig och kan skriva någon spelsida?

varför hatar blip dej?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 347
Senast: Rie
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
697
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
20 21 22
Svar
422
· Visningar
16 405
Senast: ii-ssa
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp