Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

Sv: Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

*kl*
Har själv spindelfobi men här bärs alla spindlar ut och släpps i rabatterna, antingen av mig eller min sambo(helst)! ;)
 
Sv: Spindel-fantaster (ni som är bra på spindlar)

Alla spindlar är giftiga :) men jag antar att du menar att de är så lite gift att det inte är farligt för oss.

Har du blivit biten av en husspindel? Vi har hela källarvåningen full med husspindlar i alla storlekar (när vi la om golvet där nere var det helt plötsligt förrvirrade spindlar överallt i hela huset xS) Jag tar upp dem när det kommer en sån där riktigt stor, spindlarna tycker ju inte alls om det men jag har aldrig någonsin blivit biten av en eller hört talas om att någon annan blivit biten av en. Tror det är väldigt ovanligt.

Jo, precis, här i Sverige har vi spindelfobiker det väldigt bra iallafall, man slipper dö av att bli biten iallafall.

Tja, jag har aldrig blivit biten av en spindel, eftersom jag lägger benen på ryggen när jag ser dem, men enligt de spindelsidor jag letade på efter monstret jag hade i min vask, så kunde ett bett från de där kännas ungefär som ett getingstick. Antar att det kan hända om man klämmer dem.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
853
Senast: MissFideli
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp