*spinoff* Vad skrattar vi åt om 15-20 år

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Yossarian
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 48
  • Visningar Visningar 3 249
Sv: *spinoff* Vad skrattar vi åt om 15-20 år

Ser ut som en blandning mellan islands och vanlig stigbyel. Yttersidanär svängd framåt.

*Letar upp bild hemma* :cool:

Usch vilken tråkig ridskola du måste ha i närheten. Tur att det inte är så på¨alla.

bigganl skrev:
Usch vilken tråkig ridskola du måste ha i närheten. Tur att det inte är så på¨alla.
ja, det kanske inte är så på alla.. men de många låter inte duktiga ryttare utbilda hästarna..

en del ridskolor har till och med svårt att få ryttare som vill rida unga hästar som ska skolas.. alla vill ha betalt för att skola hästen..

Emelie85 skrev:
  • Minishettishysterin
  • Boj-släpen (har ett sånt själv för övrigt)
  • Barbackasadeln
  • Jofahjälmen

Jofahjälmarna skrattar väl de flesta redan åt..:p

aamelie skrev:
färg hystering vad gäller huvva<->schabrak som råder just nu!! (jag själv kan inte visa mig ute utan att det är samma märke+färg) menmen
Håller med.. Man tycker det är fånigt, men så när man själv ska ut på tur så byter man schabrak bara för att matcha ridbrallorna.:p

Yossarian skrev:
*De dyra hjälmarna med en ventilationsstrimma fram som ser lite spejsiga ut

Fast det tror jag inte. Har du provat dem? Mycket svalare och sitter framförallt mycket, mycket bättre än vanliga (fästena ser ju annorlunda ut på en sån). Köpte en sån förra året, och kommer aldrig att gå tillbaka till de gamla, kan jag säga.:bow:

Mabuse skrev:
Fast det tror jag inte. Har du provat dem? Mycket svalare och sitter framförallt mycket, mycket bättre än vanliga (fästena ser ju annorlunda ut på en sån). Köpte en sån förra året, och kommer aldrig att gå tillbaka till de gamla, kan jag säga.:bow:

Nej det har jag ju inte gjort. Och det är nog bäst att jag inte gör det så jag slipper äta upp mina ord:o

Ida skrev:
Håller med.. Man tycker det är fånigt, men så när man själv ska ut på tur så byter man schabrak bara för att matcha ridbrallorna.:p
men ridbyxorna är ju alltid gula eller vita så de e mest huvva schabrak tycker ja

Stall och allt vad det innebär! Hästarna har säkert egna HUS då! Den dumma tanken på att western skulle vara en pang pang sport som bara går fort...

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 284
Senast: lillamy73
·
Hästmänniskan Ponnyn ska lånas ut igen och denna gången så verkar jag ha hittat ett perfekt ställe och bara ett par mil från mig så jag kan hälsa på... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 681
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka