Spisfläktar

Piruette

Trådstartare
Hur ofta gör ni rent era??? :)

o har ni några gra tips på hur man får dom rena igen??

tog nyss ner min o den va ju allt annat än fin,:eek: har fått den bra mkt renare,,men vill ha den ännu bättre,

så hur brukar ni göra??
 
Sv: Spisfläktar

Diskmaskinen och i med lite extra diskmedel ;) Gör väl det 1-2 ggr i månaden.

Sen torkar jag det som inte går att diskas med våtservetter och sen torrt med papper. Finns inget bättre att städa omöjligt äckligt flottigt smuts än våtservetter för bebisar!
 
Sv: Spisfläktar

Diskmaskinen och i med lite extra diskmedel ;) Gör väl det 1-2 ggr i månaden.

Sen torkar jag det som inte går att diskas med våtservetter och sen torrt med papper. Finns inget bättre att städa omöjligt äckligt flottigt smuts än våtservetter för bebisar!

har ju ingen diskmaskin.. :smirk:
får väl försöka skrubba så gott jag kan ändå...
 
Sv: Spisfläktar

Använde de inte en 50/50 blandning av vanlig såpa och vatten på rent hus när de gjorde rent en massa fett i ett kök??
 
Sv: Spisfläktar

*knapplån*

Riktig avfettningsmedel man har när man tvättar maskiner och lastbilar, sen efter det fått värka en stund så försvinner flottet rätt bra om man kör med ångtvätt/hetvattentvätt om man har tillgång till det..
 
Sv: Spisfläktar

Jag vill också ha tips på just fläkten. Står också utan diskmaskin och kollar inte på rent hus. ;)
 
Sv: Spisfläktar

Jag tycker YES diskmedel funkar bäst,löser fettet! Jag har ingen diskmaskin men lägger i blöt i badkaret!
Runt och i själva fläkten använder jag en gammal nagelborste och tandborste med diskmedel.sen får det droppa ner på spisen som jag täckt!
Rent och fint sen!

Jag brukar dra ur elkabeln innan jag börjar...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 634
Senast: Saigon
·
Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: Sirap
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 864
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp