Spisfläktar

Piruette

Trådstartare
Hur ofta gör ni rent era??? :)

o har ni några gra tips på hur man får dom rena igen??

tog nyss ner min o den va ju allt annat än fin,:eek: har fått den bra mkt renare,,men vill ha den ännu bättre,

så hur brukar ni göra??
 
Sv: Spisfläktar

Diskmaskinen och i med lite extra diskmedel ;) Gör väl det 1-2 ggr i månaden.

Sen torkar jag det som inte går att diskas med våtservetter och sen torrt med papper. Finns inget bättre att städa omöjligt äckligt flottigt smuts än våtservetter för bebisar!
 
Sv: Spisfläktar

Diskmaskinen och i med lite extra diskmedel ;) Gör väl det 1-2 ggr i månaden.

Sen torkar jag det som inte går att diskas med våtservetter och sen torrt med papper. Finns inget bättre att städa omöjligt äckligt flottigt smuts än våtservetter för bebisar!

har ju ingen diskmaskin.. :smirk:
får väl försöka skrubba så gott jag kan ändå...
 
Sv: Spisfläktar

Använde de inte en 50/50 blandning av vanlig såpa och vatten på rent hus när de gjorde rent en massa fett i ett kök??
 
Sv: Spisfläktar

*knapplån*

Riktig avfettningsmedel man har när man tvättar maskiner och lastbilar, sen efter det fått värka en stund så försvinner flottet rätt bra om man kör med ångtvätt/hetvattentvätt om man har tillgång till det..
 
Sv: Spisfläktar

Jag vill också ha tips på just fläkten. Står också utan diskmaskin och kollar inte på rent hus. ;)
 
Sv: Spisfläktar

Jag tycker YES diskmedel funkar bäst,löser fettet! Jag har ingen diskmaskin men lägger i blöt i badkaret!
Runt och i själva fläkten använder jag en gammal nagelborste och tandborste med diskmedel.sen får det droppa ner på spisen som jag täckt!
Rent och fint sen!

Jag brukar dra ur elkabeln innan jag börjar...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 323
Senast: Hazel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 236
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 014
Senast: Sel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 830
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp