blizz

Trådstartare
när jag rider min häst så färgar sporrarna liksom av sig i pälsen (ljusbrun) antar att det är när det där översta lagret på sporren har skavts av efter ett tag som de färgar av sig och så blir det grått i pälsen... visst, det går ju bort med tvål o vatten, eller när man borstar, men det ser ju inte så snyggt ut, någon som har något tips? kan man kanske leta reda på ett par sporrar i ett annat material som inte färgar av sig...?

Sv: sporrar

Leta efter rostfria sporrar (de du har är troligen kromade eller förnicklade) eller sporrar i mässing eller plast.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 187
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 959
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 359
Senast: Djurvän
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 756
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka