Sprengers nya

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 069
S

Showjumping

Fanns ju en tråd här för ett tag sedan om den nya stigbygeln från Sprenger, men nu kan jag inte hitta den?

Någon som har den? Är den bra?

Sv: Sprengers nya

Menar du dom här?
spr_bow_stigb_200.jpg

De låter verkligen bra när man läser om dom

Det här står det på Lyckås hemsida:

Bow Balance

Den fantastiska nya säkerhetsstigbygeln från Sprenger.

Stigbygeln hänger alltid lätt åtkomlig i och med den vridna formen. Stigbygelns botten är något bredare, vilket gör att du alltid kan få tag på stigbygeln snabbt. Denna stigbygel har även det följsamma system-4 vilket gör att stigbygeln är ledad åt fyra håll.
Den unika formen gör att du har en höger- respektive vänster-stigbygel. För att underlätta är de märkta med "R" för Right=Höger och "L" för Left=Vänster.

Vad kostar dem? Och vart kan man köpa sprengers 'gamla' med gummi på sidorn?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 419
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: morgaine
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka