Stackars Stackars Mee!

Sv: Stackars Stackars Mee!

Idioter som utför dessa vidriga handlingar har fan i mig INGET existensberättigande! Det är SÅ sjukt! SÅ vidrigt! SÅ hemskt! :eek::eek:

Åh vad jag önskar att stackars Mee kommer att hemsöka sin mördare till dödagar! Jama ihjäl sin baneman! Det vore väl ett lagom straff och en ypperlig hämnd! :devil:

Kan ju också vara så att katten smitit in i tumlaren osedd och att det hela är en ren olycka..

Varför alltid tro det värsta?

tror inte en katt kan lägga sej i en torktummlare och starta själv? :)

Hur kan man göra så mot ett djur? hoppas verkligen dem tar h*n som gjort det.

R.i.p lillkissen

Givetvis inte, men en katt kan hoppa in i en tumlare utan att människan ser det. Människan lägger in det sista och startar tumlaren = så sker olyckor.

Vore inte första eller sista gången sådant händer..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle vilja att det fanns olika länder där samhällena funkade på olika sätt - och att man kunde välja att bo i det land som passade...
Svar
8
· Visningar
1 647
Senast: Araminta
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men... 2
Svar
21
· Visningar
5 606
Senast: Pudlan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 158
Katthälsa Jag har fyra katter. Min fd avelshane "B" på fyra år. Den äldsta kastrathonan "M" blir tio i år (mamma till B). Den yngsta kastrerade...
Svar
6
· Visningar
1 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka