stackars ...

Tviggy1081

Trådstartare
Var på väg hem från bussen och såg i ögonvrån en liyten kattunge ligga breve vägen..såg direkt att hon va vanvårdad så jag tänkte att jag måste rädda den lille kraken ,den lille stackar låg och gnagde på lite pinnar :cry: ..sagt o gjort...hon ville inte bli räddad...små kattungar kan bitas rejält! :smirk:
Men jag fick hem den lille kraken, hon består bara av skinn och ben..
Men nu har hon fått några små mål mat som haon SLUKAR!
Livrädd är hon oxå..men purrar lite när man pratar med henne.
Hon hade oxå gått på lådan i natt och hennes bajs bestod bara av pinnar och grenar, vad hon måste ha lidit.... men nu är hon snart avmaskad me ...ochn jag har lovat henne att hon aldrig behöver plågas mer, hon får stanna hos mig :)
Men hur kan folk bara strunta i katter, lämna dem för att svälta, det är ju inte klokt, tänk om man hade masor me pengar då kunde man ju rädda fler......*lite snurrit inlägg*

Sv: stackars ...

Ja du det finns hur många korkade kattägare som helst som bara överger sina katter :mad: .
Hos mina svärföräldra satt det en liten kattunge i Fredagskväll, den är ca 12 veckor. Det ser ut som det är lite perser i den. Den är också lite skygg men jag ska försöka få tag i den.
Det är tur att det finns sådana som du som tar hand om en "hittekatt" :bow: .
M vH mannis

Det är helt vansinnigt. Jag har noll förståelse för de som bara lämnar katter ute för att dö för ingen vuxen människa är så jäkla dum att de tror att katten klarar sig bra på egen hand :mad: Är det för mycket begärt att avliva katten om de inte vill ha den?

Man skäms ju för att vara människa :(

Vad underbart att kunna ställa upp ! Iofs vore ju drömmen att detta aldrig sker, men nu när det gör det så är det underbart att folk tar på sig detta. Det kan ju bli både dyrt och tidskrävande och ändå finns det människor som totalt utan att bry sig om det tar sig ann en liten kissebebis.

Jättebra gjort !

uj uj uj stackars liten :cry:

Det verkar som om era vägar möttes just i rätt tid!

Håll oss uppdaterade om hur det går med den lilla!

*rörd*

Stackar liten kisse. Vilken start på livet. Du kom som en räddande ängel, vad härligt att det finns såna som du som bryr sig. :D

kan bara säja :bow: :bow: :bow:

Stackars liten, det skär i hjärtat när jag hör att den levde på pinnar :cry:

Bra gjort av dig! :bow:

Vilka J*vla människor det finns, som gör så! :mad:

Härligt att det finns sånna som dig!! :bow:

och FY F*N att de finns sånna som över ger djur hur som helst USH!! :crazy: :eek: :devil:

:bow: Jättebra gjort!
Men kattungen kanske har syskon också? Jag tycker att du kan åka och titta efter där du hittade ungen och se om du kan upptäcka någon mer.

Till Twiggy:
Utan människor som dig skulle den här världen vara fruktansvärd! Du är förtjänt av fler :bow: än jag skulle få plats med här.
Jag förstår mig inte på folk som bara lämnar djur sådär! De kan inte ha ett hjärta i kroppen! :confused:

Tack va goa ni är allihop!:)
Den lilla tjejen mår bara bra, hon äter små portioner om dagen, och är härligt att se henne äta när man tänker på vad hon varit med om..
Avmaskad har hon blivit nu oxå :)
I början var hon så skygg så hon sprang under min säng när vi kom in i rummet där hon bor just nu men nu förtiden så stannar hon på golvet och kikar på en med sina stora ögon och kisar kärvänligt med ögonen, :love:
Har börjat ta upp henne så smått och hon har börjat purra när man klappar henne , jättehärligt! :love:
Ska åka o vaccinera snörpa när hon känner sig lite tryggare med folk .
Vet inte riktigt åldern på tejjan men ja gissar på 5-6 veckor men hon är kanske äldre..hon är så undernärd..
Jag red förbi stället där jag hittade henne och jag har inte sett någon mer stackare..
Gick även förbi och smög in i garaget, men hittade ingen,fast min mamma sa att hon såg en sköldpaddsfärgad kattunge som sprang över vägen på samma ställe..usch stackars liten. :cry: ..ska kila ner och kika med jämna mellanrum..

Tusen tack för att du och såna som du finns! :banana:
Här i grannskapet hittade en kompis-kompis en kattunge som irrade omkring på en bro på en Europaväg....nån hade bara släppt av den....tur för den att rätt person hann fram först.....

FY FAN vad arg man kan bli! Usch nu svor jag tillochmed! :mad:

vilken tur att hon fick syn på den lilla :eek: , ja man blir så arg, man önskar man kunde göra mer ...

Tviggy1081 skrev:
vilken tur att hon fick syn på den lilla :eek: , ja man blir så arg, man önskar man kunde göra mer ...

Den bor hemma hos henne nu! :love: Du och hon är mina idoler....jag tål ju bara ökenråttor vad jag vet, men om det ränner omkring såna övergivna så tar jag hur många som helst! :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 766
Senast: kolblakkur
·
F
Övr. Katt Vi har sedan tidigare fem katter, 7, 9, 12, 13 och 18 år gamla, alla vaccinerade, kastrerade, försäkrade osv. De går ut som de vill...
Svar
13
· Visningar
2 375
S
Katthälsa Jag köpte en katt hona igår på runt ett år skulle hon vara ... Hon som hade katterna hade många katter som bodde utanför hennes hus...
Svar
19
· Visningar
5 145
Senast: SannasMichelle
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 213
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka