Tviggy1081
Trådstartare
Var på väg hem från bussen och såg i ögonvrån en liyten kattunge ligga breve vägen..såg direkt att hon va vanvårdad så jag tänkte att jag måste rädda den lille kraken ,den lille stackar låg och gnagde på lite pinnar
..sagt o gjort...hon ville inte bli räddad...små kattungar kan bitas rejält! :smirk:
Men jag fick hem den lille kraken, hon består bara av skinn och ben..
Men nu har hon fått några små mål mat som haon SLUKAR!
Livrädd är hon oxå..men purrar lite när man pratar med henne.
Hon hade oxå gått på lådan i natt och hennes bajs bestod bara av pinnar och grenar, vad hon måste ha lidit.... men nu är hon snart avmaskad me ...ochn jag har lovat henne att hon aldrig behöver plågas mer, hon får stanna hos mig
Men hur kan folk bara strunta i katter, lämna dem för att svälta, det är ju inte klokt, tänk om man hade masor me pengar då kunde man ju rädda fler......*lite snurrit inlägg*
Men jag fick hem den lille kraken, hon består bara av skinn och ben..
Men nu har hon fått några små mål mat som haon SLUKAR!
Livrädd är hon oxå..men purrar lite när man pratar med henne.
Hon hade oxå gått på lådan i natt och hennes bajs bestod bara av pinnar och grenar, vad hon måste ha lidit.... men nu är hon snart avmaskad me ...ochn jag har lovat henne att hon aldrig behöver plågas mer, hon får stanna hos mig
Men hur kan folk bara strunta i katter, lämna dem för att svälta, det är ju inte klokt, tänk om man hade masor me pengar då kunde man ju rädda fler......*lite snurrit inlägg*