Städare se hit

Joyride

Trådstartare
Ni som jobbar med städ, vad har ni i timmen, men kollektivavtal och utan? Skulle vara intressant att veta :)
 
Jag jobbar visserligen inte längre då jag är studerande igen, med jobbade med lokalvård under 2 år efter studenten. Ena stället fick jag 120 kr/h ( genom bemanningsföretag) och 114 kr/h på en städfirma (tror vi hade kollektivavtal här).
 
Vart tjänstledig för studier i ett år nu, men förra hösten hade jag 118.XX kr i timmen, lägsta lönesteget och kollektivavtal.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 709
Senast: baraclara
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: movi
·
Hemmet Trillade in på en kanal på Youtube, en finsk tjej som städar gratis åt andra som verkligen behöver det. Det braiga är att hon...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 958
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp