Bukefalos 28 år!

Ständigt jamande!

Z

zeemee

Vad ska jag ta mig till?
Movitz jamar så fort han inte får all uppmärksamhet. Inatt kunde jag knappt sova för hans jamanden och det hela börjar bli en smula jobbigt nu känner jag. Blir sånt bättre med tiden, brukar det försvinna när katten blir äldre? :confused:
 
Sv: Ständigt jamande!

Hur gammal är han och är han kastrerad?
 
Sv: Ständigt jamande!

På väg att bli könsmogen?

Eller så kanske han behöver en kompis så att han får uppmärksamhet även när du sover.
 
Sv: Ständigt jamande!

Nisse jalmade hela nätterna igenom av både de anledningarna du räknade upp... fast i ärlighetens namn har han inte blivit så värst mycket tystare nu när han vart kastrat i över ett år och har en ohängd kompanjon i hasorna :crazy: :D
 
Sv: Ständigt jamande!

Han är 4 månader.... Är inte det tidigt för att bli könsmogen?
 
Sv: Ständigt jamande!

En till som klöser sönder soffan alltså?
Hmm, jaa... Kanske det. Men jag vill vänta ett tag till iaf. Tills jag kommer in i kattägarrollen lite. :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Har en 11 månaders bondkatt som varit inne hela livet. Steriliserad hane. Nu har han fått börja komma ut i koppel och älskar det. Så...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
516

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp