Bukefalos 28 år!

Stänkskydd till läckande hanhund?

SandraM

Trådstartare
Min hund läcker och han går nu på behandling mot UVI och vi ska gå vidare med undersökningen då han även läckt innan trots sin unga ålder.

Men han läcker som sagt och är jag ensam hemma så är det inga större problem då jag kan moppa efter honom. Men nu har jag en på 16 månader som är över allt och som springer runt i kisset. Och jag kommer behöva hundvakt vissa dagar nu när jag börjar jobba, och det känns så där att han kanske kommer stänka ner någons hem...

Är det ok att sätta på ett sådant skydd tillsvidare eller kan det förvärra problemet på något vis?? Vi ska gå vidare med detta, så detta är mer en lösning under tiden...
 
Sv: Stänkskydd till läckande hanhund?

Ok! Men då ska jag ta och sy upp ett skydd!! Han ska vara hos kompisar en hel dag nästa vecka och det känns lite pinsamt om man ska behöva lämna rengöringsmedel tillsammans med hunden!! :crazy:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 568
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 273
Senast: Sel
·
Småbarn Ja det är frågan. Själv har jag alltid ställt mig lite frågande till att det ska behövas men det får jag nu äta upp.:grin: Min son på...
Svar
6
· Visningar
1 385
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
35 308
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II
  • Stripbete

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp