stall in the hood!

D

Dequines

Behöver erat råd.

Jag funderar på att bygga stall i närheten av min mamma; som bor långt in i skogen. Saken är den att det har rapporterats om olika djur såsom björn och varg i närheten.. så nu blir jag rådvill.
Man vill ju inte att djuren skall vara utsatta för fara, men vad tror då ni?

Skulle ni våga ha ett stall så beläget? jag tror inte att djuren går direkt i byn, men när man rider ut osv.

tacksam för råd o tips!
 
Sv: stall in the hood!

Klart du kan bygga stall ändå! Vilda djur finns överallt. Det enda som krävs är sunt förnuft och öppna ögon. Tex när björnarna får sina ungar på våren så kanske man måste vara lite extra vaksam, men så länge du inte överraskar dom så gör dom inget heller. Jag har haft hästar i skogarna i mörkaste Lappland :p och där mötte man både det ena och det andra, men både jag och hästarna lever!

Bygg stall, rid och NJUT! :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 519
Senast: AlmostEasy
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
27 923
Senast: EmmaW
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 510
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 506
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp