Z

Zonya

Hejsan svejsan!

Jag har funderat att bygga ett flyttbart stall med tre boxar, har någon här ett liknande? Vad blev det isf att kosta och hur har ni placerat boxarna för att få så mycket utrymme som möjligt på så lite plats som möjligt...? :)

Mvh//Zonya :bump:

De "mobila" stall jag har sett har varit i gamla arbetarbodar och bara räckt till 2 boxar, som då varit öppna utåt utan någon stallgång eller andra utrymmen. 100% har varit boxutrymme. Det ska vara om det finns större arbetarbodar man kan få tag på som lämpar sig till 3 boxar? Kanske 2 bodar med 2 boxar i ena och en box + lite extrautrymme för annat i den andra boden. Man kan ju ställa dem intill varandra.

Finns säkert fler och bättre idéer!

Liknande trådar

Anläggning Finns det någon firma ni kan rekommendera? Gäller Dalarna. Vi har tänkt att bygga ett litet stall med 2 boxar med engelska boxdörrar...
Svar
1
· Visningar
557
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 932
Senast: lilsan
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
1 155
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m