Z

Zonya

Hejsan svejsan!

Jag har funderat att bygga ett flyttbart stall med tre boxar, har någon här ett liknande? Vad blev det isf att kosta och hur har ni placerat boxarna för att få så mycket utrymme som möjligt på så lite plats som möjligt...? :)

Mvh//Zonya :bump:
 
De "mobila" stall jag har sett har varit i gamla arbetarbodar och bara räckt till 2 boxar, som då varit öppna utåt utan någon stallgång eller andra utrymmen. 100% har varit boxutrymme. Det ska vara om det finns större arbetarbodar man kan få tag på som lämpar sig till 3 boxar? Kanske 2 bodar med 2 boxar i ena och en box + lite extrautrymme för annat i den andra boden. Man kan ju ställa dem intill varandra.

Finns säkert fler och bättre idéer!
 

Liknande trådar

Anläggning Eventuellt ska vi ha hästarna hemma framöver. Vi har lagård och ett tomt utrymme där bredden är 4 m och längden är strax över 7 m...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 065
Senast: Johannna1
·
Ekonomi & Juridik Nya grannar i villaområde där vi har stall/lösdrift för tre hästar. Vinterhagen ligger mot grannens tomt men mer än 4m från huset och...
2
Svar
36
· Visningar
4 670
Senast: __sofia__
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 745
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
1 973
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp